Kerkblad Open Venster juli 2024

In het zomernummer van Open Venster deze keer een meditatie van Henk de Vries. Hij is predikant in opleiding. Zo konden wij in de kerk ook al een preek van hem beluisteren (die u nog via de kerkomroep kunt horen en zien). En verder deze zomer vier vespers én zoals vele jaren orgelconcerten en tentoonstellingen in de Catharijnekerk. Komt het allemaal lezen én zien!

Kerkblad Open Venster juli 2024

Klik hier om het julinummer van ons kerkblad Open Venster te lezen.

De volgende Open Venster verschijnt op 29 augustus 2024.
Klik hier voor het nieuwe rooster van kopij inleveren en verschijningsdata.

Heeft u een persoonlijk beeld van uw 'gemeentezijn'?
We willen het kerkblad op de voorzijde en aan de binnenkant aankleden met een variatie aan beelden die staan voor ons als gemeente. Daarbij hebben we ook uw hulp nodig! We nodigen iedereen uit om uw persoonlijke beeld van gemeentezijn naar de redactie (onskerkblad@protestantsegemeentebrielle.nl) op te sturen. Dat mag van alles zijn, zolang het voor u maar betekenis heeft.

Het mag een foto zijn, maar ook een beschrijving van een beeld als u even geen foto beschikbaar heeft; dan zoeken we daar een passende foto bij. Alvast hartelijk dank voor uw hulp en weer veel leesplezier!