Actueel

Kerkblad Open Venster maart-april 2024

Heeft u wel eens over de Rijmbijbel van Jacob van Maerlant gehoord? Ds. Eibert Kok schrijft erover in zijn meditatie in de nieuwe 'Open Venster'. En Frits van Oostrom vertelt meer over 'Maerlants Wereld' in een lezing in de Catharijnekerk op donderdagavond 11 april om 20.00 uur met muzikale omlijsting door folkgroep Pekel. Lees ook over Alain Verheij die zondagmiddag 21 april om 13.30 uur in de Sjoel over zijn geloof komt vertellen. Maar eerst kunnen we elkaar ontmoeten op Witte Donderdag, 28 maart om samen naar The Passion te kijken in de Sjoel die vanaf 20.00 uur open is. Lees nog veel meer - het gemeenteberaad bijvoorbeeld - in de nieuwe Open Venster.

Kerkblad Open Venster maart-april 2024

Klik hier om het maartnummer van Open Venster te lezen.
En hier kunt u het Informatieblad 2023-2024 inzien.

De volgende Open Venster verschijnt op 23 mei 2024.
Klik hier voor het rooster van kopij inleveren en verschijningsdata.

Heeft u een persoonlijk beeld van uw 'gemeentezijn'?
We willen het kerkblad op de voorzijde en aan de binnenkant aankleden met een variatie aan beelden die staan voor ons als gemeente. Daarbij hebben we ook uw hulp nodig! We nodigen iedereen uit om uw persoonlijke beeld van gemeentezijn naar de redactie (onskerkblad@protestantsegemeentebrielle.nl) op te sturen. Dat mag van alles zijn, zolang het voor u maar betekenis heeft.

Het mag een foto zijn, maar ook een beschrijving van een beeld als u even geen foto beschikbaar heeft; dan zoeken we daar een passende foto bij. Alvast hartelijk dank voor uw hulp en weer veel leesplezier!